HBR's 10 Must Reads: On Managing in a Downturn
Академска Книга

HBR's 10 Must Reads: On Managing in a Downturn

Шифра на артикл: 013595
Баркод: 9781633698093
Код на производителот: 13595
Достапно веднаш
  • NSZ
    *
Зачувај во листата на желби
Pomoć
This book will inspire you to: Get your company ready before a downturn strikes Learn the right lessons from previous recessions Minimize pain while cutting costs and managing risk Foster a healthy organizational culture during anxious times Seize the opportunity to innovate and reinvent your business This collection of articles includes Seize Advantage in a Downturn, by David Rhodes and Daniel Stelter; How to Survive a Recession and Thrive Afterward: A Research Roundup, by Walter Frick; How to Bounce Back from Adversity, by Joshua D. Margolis and Paul G. Stoltz; Rohm and Haass Former CEO on Pulling Off a Sweet Deal in a Down Market, by Raj Gupta; Leadership in a (Permanent) Crisis, by Ronald Heifetz, Alexander, Grashow, and Marty Linsky; How to Be a Good Boss in a Bad Economy, by Robert I. Sutton; Layoffs That Dont Break Your Company, by Sandra J. Sucher and Shalene Gupta; Getting Reorgs Right, by Stephen Heidari-Robinson and Suzanne Heywood.
Карактеристика Вредност
Kатегорија Бизнис и менаџмент
Автор Chris Zook, James Allen
Издавач Академска Книга
Јазик Англиски
Повез Мек повез
Година на објавување2019
Број на страници176

Уникатна услуга

Картичка за лојалност
Картичка за лојалност

Картичка за лојалност која овозможува попусти и поволности при купување.

 Бесплатна достава
Бесплатна достава

Бесплатна достава за нарачки над 1.500 денари.

Слични производи

Sačuvano u omiljne
Автор : Chip Heath
Цена 1.599 МКД
25,87 EUR
Sačuvano u omiljne
Автор : Richard Clodfelter
Цена 4.099 МКД
66,33 EUR
array(0) {
}
Memory Consumption is: 10.77 MB