22 непроменливи закони на маркетингот
Икона

22 непроменливи закони на маркетингот

Шифра на артикл: 052108
Баркод: 9786084993186
Код на производителот: 52108
Достапно веднаш
0 МКД
449 МКД
449 МКД
7,27 EUR
Заштеда: 0 МКД
Извести ме за попуст
  • NSZ
    *
Количина: 1 Kom
2
1
Зачувај во листата на желби
Pomoć
Зошто милијарди долари залудно се трошат на маркетинг програми, кои без разлика колку се вешти, сјајни или колкав е буџетот, не функционираат? Ова се 22 непроменливи закони на маркетингот, прекршете ги на сопствен ризик: 1 1. Законот на Лидерство 2. Закон на Категорија 3. Законот на Разум 4. Законот на Перцепција 5. Законот на Фокус 6. Законот на Ексклузивност 7. Законот на Скалила 8. Законот на Дуалитет 9. Законот на Спротивност 10. Законот на Делба 11. Законот на Перспектива 12. Законот на Проширување на асортиманот 13. Законот на Жртвување 14. Законот на Атрибути 15. Законот на Непристрасност 16. Законот на Своевидност 17. Законот на Непредвидливост 18. Законот на Успех 19. Законот на Неуспех 20. Законот на Рекламирањето 21. Законот на Забрзување 22. Законот на Изворот на средства
Карактеристика Вредност
Kатегорија Бизнис и менаџмент
Автор Ел Рајс и Џек Трут
Издавач Икона
Јазик Македонски
Година на објавување20

Уникатна услуга

Картичка за лојалност
Картичка за лојалност

Картичка за лојалност која овозможува попусти и поволности при купување.

 Бесплатна достава
Бесплатна достава

Бесплатна достава за нарачки над 1.500 денари.

Слични производи

Sačuvano u omiljne
Автор : Chip Heath
Цена 1.599 МКД
25,87 EUR
Sačuvano u omiljne
Автор : Richard Clodfelter
Цена 4.099 МКД
66,33 EUR
array(0) {
}
Memory Consumption is: 11.31 MB