Маркетинг
Издавачки центар ТРИ

Маркетинг

Шифра на артикл: 000285
Баркод: 9786084569282
Код на производителот: 285
Достапно веднаш
  • NSZ
    *
Зачувај во листата на желби
Pomoć
Успехот на твојот бизнис зависи од успехот на твоите маркетиншки активности. Ако можеш да откриеш што бараат, што им е потребно и што можат да си дозволат купувачите - и ако можеш да им го дадеш тоа - ќе постигнеш одлични резултати. Овој незаменлив прирачник содржи 21 моќни маркетиншки идеи што се брзо и лесно применливи. Преку мудроста на Брајан Трејси ќе откриете како: Да создадете своја база на купувачи Да се одвоите од конкуренцијата Да одговорите на трите клучни прашања за новата понуда Да ги подобрите пазарното истражување и целните групи, за да носите подобри одлуки Да ги исполните основните емоционални потреби на купувачите Да ја оформите вистинската цена за својата понуда Целосно да се насочите кон купувачите Најдобро да ги искористите каналите за дистрибуција Спакувана со практични стратегии, оваа мала книга покажува како да се доминира на пазарот, на голема врата.
Карактеристика Вредност
Kатегорија Бизнис и менаџмент
Автор Брајан Трејси
Издавач Издавачки центар ТРИ
Јазик Македонски
Година на објавување2015
Број на страници100

Уникатна услуга

Картичка за лојалност
Картичка за лојалност

Картичка за лојалност која овозможува попусти и поволности при купување.

 Бесплатна достава
Бесплатна достава

Бесплатна достава за нарачки над 1.500 денари.

Слични производи

Sačuvano u omiljne
Автор : Chip Heath
Цена 1.599 МКД
25,87 EUR
Sačuvano u omiljne
Автор : Richard Clodfelter
Цена 4.099 МКД
66,33 EUR
array(0) {
}
Memory Consumption is: 9.22 MB