Јавно мислење и масовни комуникации

Јавно мислење и масовни комуникации

Шифра на артикл: 007529
Код на производителот: 7529
Достапно веднаш
0 МКД
300 МКД
300 МКД
Заштеда: 0 МКД
Извести ме за попуст
  • NSZ
    *
Количина: 1 Kom
2
1
Зачувај во листата на желби
Pomoć
Јавното мислење е највиталниот конcепт во општествените науки, а широко распространет во соcиологијата, психологијата, историјата, политичките науки, комуникаcиските истраувања. Проблемот поимовно да се определи јавното мислење моеби најдобро го илустрира забелешката на Ки, кој вели: „Да зборуваш за јавното мислење преcизно е исто како и да се обидеш да го фатиш Светиот Дух.“ Во книгата се определуваат и поимите за јавност и потребата од дебата, а овој јавен форум би бил невозмоен без средствата за масовно комуниcирање, кои (зло)употребени стануваат моќна пропагандна алатка. Јавното мислење не смее да биде сфатено само како збир на анкетни резултати и калеидоскопот од поединечните и колективни мислења не мое да биде детално разбран ако се ограничи единствено на анализирање на поединечните елементи од проcесот на јавно мислење. Затоа, во оваа книга професорката Викторија Кафеxиска му пристапува на јавното мислење и го анализира како слоен тридимензионален комуникаcиски проcес
Карактеристика Вредност
Kатегорија Социјална политика
Автор Д-р Викторија Кафеџиска
Број на страници168

Уникатна услуга

Картичка за лојалност
Картичка за лојалност

Картичка за лојалност која овозможува попусти и поволности при купување.

 Бесплатна достава
Бесплатна достава

Бесплатна достава за нарачки над 1.500 денари.

array(0) {
}
Memory Consumption is: 10.78 MB