Маркетинг-менаџмент : пристап за донесување на стратегиски одлуки
Арс Ламина

Маркетинг-менаџмент : пристап за донесување на стратегиски одлуки

Шифра на артикл: 000855
Баркод: 9786082292908
Код на производителот: 855
Достапно веднаш
0 МКД
2.450 МКД
2.450 МКД
39,64 EUR
Заштеда: 0 МКД
Извести ме за попуст
  • NSZ
    *
Количина: 1 Kom
2
1
Зачувај во листата на желби
Pomoć
Џон В.Мулинс е вонреден професор по маркетинг менаxмент и претприемаштво на Факултетот за бизнис во Лондон, како дел од Фондацијата „Дејвид и Илејн Потер“. Неговите истраувачки активности се повеќепати наградувани, од кои би ги издвоиле наградите од Институтот за маркетиншка наука, Американската маркетиншка асоцијација и од Фондацијата „Ричард Д.Ирвин“. Орвил К.Вокер помладиот е почесен професор по маркетинг при Универзитетот во Минесота. Покрај тоа што е добитник на повеќе награди, тој е и консултант на голем број компании и непрофитни организации. Во ова издание авторите ги офатиле темите за улогата на маркетингот при развивањето на успешните деловни стратегии, за анализата на пазарните моности, за развивањето разни стратегиски маркетиншки програми, за развивањето специфични стратегиски маркетиншки програми применливи во одредени ситуации и за имплементацијата и за контролата на тие програми.
Карактеристика Вредност
Kатегорија Економија
Автор Џон В. Мулинс
Издавач Арс Ламина
Јазик Македонски
Година на објавување2012
Број на страници572

Уникатна услуга

Картичка за лојалност
Картичка за лојалност

Картичка за лојалност која овозможува попусти и поволности при купување.

 Бесплатна достава
Бесплатна достава

Бесплатна достава за нарачки над 1.500 денари.

Слични производи

Sačuvano u omiljne
Цена 1.200 МКД
19,42 EUR
Sačuvano u omiljne
Цена 700 МКД
11,33 EUR
array(0) {
}
Memory Consumption is: 11.16 MB