![](https://www.literatura.mk/files/images/slike_clanaka/description/d095d0bfd0b8d181d182d0b5d0bcd0bed0bbd0bed0b3d0b8d198d0b0-d0bdd0b0-d0b7d0bbd0bed182d0be-d094d0b8d0bcd0b8d182d0b0d180-d0a5d180d0b8d181d182d0bed0b2d181d0bad0b8.jpg?w=1024)
Новата книга „Епистемологија на злото“ од Димитар Христовски неодамна излезе од печат во издание на „Арс Ламина“.
Концептуализацијата на невидливиот свет е мотив по кој разумот се истакнува како основен изграден дел на човештвото: способноста и волноста да се спознае, согледа и објасни надворешниот свет, дури и кога е нераспознаен од петте сетила. Со тоа, овој мотив се одликува со двојна функција, бидејќи, покрај надворешниот свет, го отсликува и смисловниот процес кај потчинителот на подвигот – било на индивидуално, културно или универзално ниво.
„Епистемологија на злото“ е семантички поглед во двете насоки: кон когнитивните шеми со кои човекот ја распознава моралната димензија, како и кон моралната реалност (специфично моралниот јазик), чии особини наѕираат под индиректниот јазик во говорното наследство.
Ова научно дело во областа на семантиката ги истражува когнитивните врски помеѓу изворниот домен и доменот мета во три главни домени, преку примероци од развиениот корпус на англискиот јазик и нивните преводни еквиваленти во македонскиот.
Заклучоците на истражувањето даваат нови погледи во врска со јазичната апстрактност, когнитивната компатибилност помеѓу англиската и македонската изразна традиција и концептуалните и метаетичките импликации на индиректните морални изрази, претставени преку хуманистичкиот концептуален модел.
Концептуалниот модел и аналитичкиот метод овозможуваат понатамошни изучувања на невидливиот свет, односно неговата концептуализација во когнитивната реалност на говорното наследство, чиј доказ се наоѓа во неговото оформување, напредок и развој.
Книгата „Епистемологија на злото“ е достапна во поголемите книжарници.