Стратегиски бренд-менаџмент : градење, мерење и управување со капиталот на брендот
Арс Ламина

Стратегиски бренд-менаџмент : градење, мерење и управување со капиталот на брендот

Шифра на артикл: 001521
Баркод: 9786082295572
Код на производителот: 1521
Достапно веднаш
0 МКД
2.400 МКД
2.400 МКД
38,83 EUR
Заштеда: 0 МКД
Извести ме за попуст
  • NSZ
    *
Количина: 1 Kom
2
1
Зачувај во листата на желби
Pomoć
Вклучувајќи ги најновите размислувања и трендови во индустријата, ова истражување на брендови и стратешкиот бренд менаџмент претставува комбинација на сеопфатната теоретска основа со бројните техники и практични согледувања за подобро донесување на краткорочни, но и долгорочни, одлуки во врска со брендот, со цел да се подобри долгорочната профитабилност на специфични бренд стратегии. Книгата обезбедува специфични тактички насоки и совети за планирање, градење, мерење, и управување со бренд капиталот. Текстот вклучува бројни примери на речиси секоја тема и анализи на бројни брендови, со објаснувања зошто се успешни или неуспешни. Читателот низ студиите на случај ќе се запознае со бројни реални приказни на разни брендови, меѓу кои и оние на Levi’s, Intel, Nivea, Nike, Starbucks, итн. Книгата е главно наменета за професионалците во индустријата, од бренд менаџери до маркетинг директори. Кевин Лејн Келер е лидер во изучување на брендовите и стратегискиот бренд менаџмент. Тој предав
Карактеристика Вредност
Kатегорија Економија
Автор Кевин Лејн Келер
Издавач Арс Ламина
Јазик Македонски
Година на објавување2013
Број на страници712

Уникатна услуга

Картичка за лојалност
Картичка за лојалност

Картичка за лојалност која овозможува попусти и поволности при купување.

 Бесплатна достава
Бесплатна достава

Бесплатна достава за нарачки над 1.500 денари.

Слични производи

Sačuvano u omiljne
Цена 1.200 МКД
19,42 EUR
Sačuvano u omiljne
Цена 700 МКД
11,33 EUR
array(0) {
}
Memory Consumption is: 11.27 MB